Työ Rovaniemellä

Rovaniemellä kokoontuu yhteen pieni uskovien joukko. Olemme kokoontuneet säännöllisesti jo vuodesta 2006 alkaen.

Kokoonnumme viikoittain raamattutunnille sekä rukoilemaan.

Pidämme säännöllisesti viikoittain myös Hyvän sanoman tilaisuuksia. Hyvän sanoman tilaisuuksia pidetään eri kohteissa Rovaniemellä, Rovaniemen ympäristössä ja laajemminkin.

Lue lisää viikkotilaisuuksistamme tästä ja Hyvän sanoman tilaisuuksista tästä.

Viikoittaisten tilaisuuksien lisäksi järjestämme myös muita todistus- ja evankeliointikokouksia ja tapahtumia ja viemme evankeliumia Herrasta Jeesuksesta Kristuksesta eteenpäin mm. jakamalla evankelioivaa materiaalia ja hengellistä luettavaa.

Kokouksien ulkopuolellakin vietämme aikaa yhdessä; harjoitamme keskinäistä yhteyttä mm. retkeillen ja viettäen luonnonkin keskellä aikaa rukouksessa ja sanan äärellä.

Tampereen Paikallisseurakunta on tukemassa Rovaniemen työtä mm. rukoillen ja ollen mahdollisuuksien mukaan mukana Rovaniemellä kokouksissa ja tapahtumissa.

Rovaniemen työn on tarkoitus johtaa ajallaan itsenäisen ja paikallisen seurakunnan syntymiseen. Kuulumme toistaiseksi Tampereen Paikallisseurakunnan yhteyteen.

Tiedustele rohkeasti meiltä tarkemmin kokouksistamme, tilaisuuksistamme ja tapahtumistamme.

Rovaniemen työn vastuunkantajana ja yhteyshenkilönä toimii Pirkka Kyppö.

Lue Pirkan terveiset ja rovaniemeläisten uskoontulo­to­dis­tuk­sia ja kirjoituksia täältä.

Tiedustele kokouksista ja toiminnasta:

Pirkka Kyppö