Työ Pirkanmaalla ja Suomessa

Tampereen ja sen lähiympäristön lisäksi teemme Jumalan valtakunnan työtä eri tavoin sekä laajemmin Pirkanmaan alueella että Suomessa muuallakin.

Pyrimme viemään sanomaa Herrasta Jeesuksesta Kristuksesta eteenpäin mahdollisimman monelle ihmiselle. Haluamme olla "hänen työtovereinaan" (2. Kor. 6:1) johdattamassa ja auttamassa mahdollisimman monia sisälle Herran armoon, uskoon ja opetuslapsen tielle.

Herra "ei tahdo, että kukaan hukkuu, vaan että kaikki tulevat parannukseen" (2. Piet. 3:9) ja "että kaikki ihmiset pelastuisivat ja tulisivat tuntemaan totuuden" (1. Tim. 2:3-4). "Hänen työtovereinaan me myös kehoitamme teitä vastaanottamaan Jumalan armon niin, ettei se jää turhaksi" (2. Kor. 6:1).

Mahdollisuuksien mukaan, kun Herra niin johdattaa ja avaa ovia, käymme pitämässä hengellisiä tilaisuuksia, kotikokouksia, herätyskokouksia ja raamattutunteja Pirkanmaan alueella ja laajemminkin Suomen alueella.

Uskoon tulleita ja jo uskossa olevia lähimmäisiämme haluamme auttaa, vahvistaa ja tukea uskossa ja opetuslapsen tiellä eteenpäin.

Kaivatessasi Jeesusta, halutessasi kuulla lisää hänestä, Raamatusta ja uskonasioista tai kaivatessasi jo uskoontulleena hengellistä tukea ja uskovien yhteyttä, ota meihin rohkeasti yhteyttä Tampereelta, Pirkanmaalta ja kauempaakin.

Voimme käsitellä asioita kanssasi esimerkiksi puhelimitse, sähköpostitse, mahdollisuuksien mukaan tapaamisia järjestäen jne.

Kaikki yhteydenotot käsittelemme luottamuksellisina.

Rukoilemme sekä Pirkanmaan että koko Suomen asukkaiden puolesta.