Sydämeni iloitsee Kuninkaasta

Sydämeni iloitsee Kuninkaasta,

hänestä yksinomaan;

ei ilona ole synti ja saasta

milloinkaan palvelijallaan.

Mikko Ruotsalainen
21.1.2021