Sydämeni kiitollisuus
Sydämeni Herraa ylistää,
hyvä on omanaan olla,
edessään päivänsä elää
ja omanaan kerran myös kuolla.
Mikko Ruotsalainen
13.1.2021
Sydämeni Herraa ylistää,
hyvä on omanaan olla,
edessään päivänsä elää
ja omanaan kerran myös kuolla.
Mikko Ruotsalainen
13.1.2021
Lue lisää täältä.
Aina kun saamme Jumalalta mahdollisuuden, tahdomme julistaa evankeliumin ilosanomaa niille, jotka eivät ole vielä kokeneet elämässään, että Jeesus rakastaa ja kutsuu iankaikkiseen valtakuntaansa. Jeesus on lunastanut jokaisen ihmisen omakseen kuolemallaan ja ylösnousemuksellaan.
Lue kirjoitus "Terveiset Rovaniemeltä" kokonaisuudessaan täältä.
Katso kirjoituksia kuvasarjoina täältä