Seurakunnalle 20.1.2024 - Terveisiä evankelioimismatkalta

Teimme evankelioimismatkan Päijät-Hämeeseen lauantaina 20.1.2024. Mahdollisuus matkaan avautui tällä kertaa hyvin nopealla aikataululla.

Tämänkin matkan tarkoitus oli tavoittaa ihmisiä mahdollisimman paljon ja saattaa heidän eteensä evankeliumi, mahdollistaa ihmisille käydä ovesta (Joh. 10:9) sisälle pelastukseen.

Raamattu sanoo, että "...'jokainen, joka huutaa avuksi Herran nimeä, pelastuu'. Mutta kuinka he huutavat avuksensa sitä, johon eivät usko? Ja kuinka he voivat uskoa siihen, josta eivät ole kuulleet? Ja kuinka he voivat kuulla, ellei ole julistajaa? Ja kuinka kukaan voi julistaa, ellei ketään lähetetä?" (Room. 10:13-15).

Matkamme tarkoitus täyttyi, sillä tavoitimme lukuisia ihmisiä ja saimme olla tukemassa paikkakunnalla jo syntynyttä uutta elämää (2. Kor. 5:17).

Myös me matkalle lähteneet saimme itse virvoittua sekä matkalla tutkitun Raamatun sanan että palvelustyön kautta (San. 11:25).

Palaamme hyvillä mielin seurakunnan keskelle, josta olimme "lähteneet, annettuina Jumalan armon haltuun sitä työtä varten, jonka" nyt olimme "suorittaneet" (Ap. t. 14:26).

Jääkäämme rukoilemaan tavoitettujen ihmisten puolesta, että Jumalan hyvä tahto saisi tapahtua heidän kohdallaan.

Mikon kanssa matkalla olleet,
Iisakki, Miika, Suvi