Ilta ja yö nuotiolla 14.2.2020
Vietimme iltaa ja yötä nuotiolla perjantaina 14.2.2020. Illan aikana mm. rukoilimme, tutkimme Raamattua ja evästimme yhdessä.
Vietimme iltaa ja yötä nuotiolla perjantaina 14.2.2020. Illan aikana mm. rukoilimme, tutkimme Raamattua ja evästimme yhdessä.
Lue lisää täältä.
Aina kun saamme Jumalalta mahdollisuuden, tahdomme julistaa evankeliumin ilosanomaa niille, jotka eivät ole vielä kokeneet elämässään, että Jeesus rakastaa ja kutsuu iankaikkiseen valtakuntaansa. Jeesus on lunastanut jokaisen ihmisen omakseen kuolemallaan ja ylösnousemuksellaan.
Lue kirjoitus "Terveiset Rovaniemeltä" kokonaisuudessaan täältä.
Katso kirjoituksia kuvasarjoina täältä