Ulkoilu pe 3.7.2020
Ulkoilimme yhdessä perjantaina 3.7.2020 kauniin luonnon keskellä.
Illan aikana tutkimme Raamatun opetuksia sekä evästimme yhdessä.
Epidemian aikana toimimme vastuullisesti ja jokaisen turvallisuuden huomioon ottaen.
Ulkoilimme yhdessä perjantaina 3.7.2020 kauniin luonnon keskellä.
Illan aikana tutkimme Raamatun opetuksia sekä evästimme yhdessä.
Epidemian aikana toimimme vastuullisesti ja jokaisen turvallisuuden huomioon ottaen.
Lue lisää täältä.
Aina kun saamme Jumalalta mahdollisuuden, tahdomme julistaa evankeliumin ilosanomaa niille, jotka eivät ole vielä kokeneet elämässään, että Jeesus rakastaa ja kutsuu iankaikkiseen valtakuntaansa. Jeesus on lunastanut jokaisen ihmisen omakseen kuolemallaan ja ylösnousemuksellaan.
Lue kirjoitus "Terveiset Rovaniemeltä" kokonaisuudessaan täältä.
Katso kirjoituksia kuvasarjoina täältä