Ulkoilu pe 3.7.2020

Ulkoilimme yhdessä perjantaina 3.7.2020 kauniin luonnon keskellä.

Illan aikana tutkimme Raamatun opetuksia sekä evästimme yhdessä.

Epidemian aikana toimimme vastuullisesti ja jokaisen turvallisuuden huomioon ottaen.