Ulkoilu su 5.7.2020
Ulkoilimme yhdessä sunnuntaina 5.7.2020.
Illan aikana vietimme aikaa yhdessä rakentavasti ja tutkimme Raamatun hyviä opetuksia.
Epidemian aikana huolehdimme jokaisen mukana olleen turvallisuudesta.
Ulkoilimme yhdessä sunnuntaina 5.7.2020.
Illan aikana vietimme aikaa yhdessä rakentavasti ja tutkimme Raamatun hyviä opetuksia.
Epidemian aikana huolehdimme jokaisen mukana olleen turvallisuudesta.
Lue lisää täältä.
Aina kun saamme Jumalalta mahdollisuuden, tahdomme julistaa evankeliumin ilosanomaa niille, jotka eivät ole vielä kokeneet elämässään, että Jeesus rakastaa ja kutsuu iankaikkiseen valtakuntaansa. Jeesus on lunastanut jokaisen ihmisen omakseen kuolemallaan ja ylösnousemuksellaan.
Lue kirjoitus "Terveiset Rovaniemeltä" kokonaisuudessaan täältä.
Katso kirjoituksia kuvasarjoina täältä