Ulkoilu la 17.10.2020
Ulkoilimme jälleen yhdessä lauantaina 17.10.2020.
Ulkoillessamme tutkimme Jumalan pyhää kirjaa, Raamattua.
Epidemian aikana pidimme huolta jokaisen mukana olleen turvallisuudesta ja turvaväleistä.
Ulkoilimme jälleen yhdessä lauantaina 17.10.2020.
Ulkoillessamme tutkimme Jumalan pyhää kirjaa, Raamattua.
Epidemian aikana pidimme huolta jokaisen mukana olleen turvallisuudesta ja turvaväleistä.
Lue lisää täältä.
Aina kun saamme Jumalalta mahdollisuuden, tahdomme julistaa evankeliumin ilosanomaa niille, jotka eivät ole vielä kokeneet elämässään, että Jeesus rakastaa ja kutsuu iankaikkiseen valtakuntaansa. Jeesus on lunastanut jokaisen ihmisen omakseen kuolemallaan ja ylösnousemuksellaan.
Lue kirjoitus "Terveiset Rovaniemeltä" kokonaisuudessaan täältä.
Katso kirjoituksia kuvasarjoina täältä